20130618

48. DIARI DEL GREG

Ens el recomana:


Montse Zamorano 2ESO-C

Greg Heffley sempre ha tingut presses per créixer. Però ara que comença a fer-se gran, de veritat que resulta tot tan divertit? Aviat en Greg es descobreix a ell mateix immers en la tensió de les festes dels nois i noies, en les grans responsabilitats i fins i tot en els canvis fisiològics propis de l’edat. Tot allò sense poder confiar en el seu inseparable millor amic, en Rowley. Podrà Greg tirar endavant només amb els propis mitjans? O haurà de rendir-se davant “la crua realitat”?


En la meva opinió, aquest llibre està molt encertat per la nostra edat, ja que els problemes d’en Greg poden ser molt habituals en la nostra pubertat i adolescència. Un típic nen que està obsessionat amb les noies i no pot viure sense la seva consola. Un llibre bastant real. Jo us el recomanaria perquè m’agradaria que passéssiu els bons moments que jo he passat amb en Greg.

 M’ha agradat: Molt - 8,5