20120209

19. A TRES METRES SOBRE EL CEL

Ens el recomana: 
Núria Garròs Aristizàbal 2C

Babi és una noia de 17 anys que juntament amb la seva amiga Pallina es prepara per la selectivitat, i un dia va a una festa on es cola un grup de nois. El cap d'aquesta collla és Step i el seu millor amic es diu Pollo, i destrossen la festa, però Pallina té temps de conèixer aquest darrer i enamorar-se’n. A partir d’aquí Babi, gràcies a Pallina, va coneixent Step, un noi molt diferent a ella, però tot i això ells dos s’arriben a estimar. Tenen moltes dificultats perquè els pares de la noia acceptin que surten junts, però ells dos no es rendeixen.  

Aquest llibre m’ha agradat molt, però quan vaig arribar al final em va decebre bastant perquè no m’esperava que acabés tde la manera que ho fa. Però ara que ja no estic trista i puc pensar en la història del principi fins al final sense cap problema, crec que és ben maca i deixa amb molta intriga pel que pot passar després amb l’Step i la Babi, tanta que m’ha agafat per llegir la continuació que ja ha publicat Federico Moccia.